Pitstop – Communicatie onderzoek
Hoe beoordeelt jouw doelgroep jouw communicatieuiting?
De communicatie uiting wordt gemiddeld beoordeeld met een 7,9.
Lees verder
De communicatie uiting wordt gemiddeld beoordeeld met een 7,9.
Lees verder
Beoordeling communicatie uiting
Wat vind je in het algemeen van de communicatie uiting?Nederlanders (n=500)
enter
Positieve aspecten van de communicatie uiting
enter
Nederlanders waarderen de communicatie uiting vanwege de visuals en geven aan dat de tekst duidelijk is. Ook vinden Nederlanders het fijn dat de prijs wordt genoemd in de tekst.
enter
‘Door die afbeelding begrijp ik direct welke type onderzoek onder het pitstop label vallen.’ (Vrouw, 26 jaar)
‘Er wordt duidelijk uitgelegd waarom het belangrijk is om 500 deelnemers bij het onderzoek te betrekken in plaats van 100’ (Man, 47 jaar)
‘Ik vind het handig dat de prijs genoemd wordt. Dit is voor mij essentieel om te bepalen of ik het onderzoek wil laten uitvoeren’ (Man, 32)
enter
Negatieve aspecten van de communicatie uiting
enter
De communicatie uiting kan worden verbeterd door meer aandacht te besteden aan de voordelen van Pitstop. Daarnaast vinden Nederlanders het fijn om een contactpersoon te hebben die ze meer uitleg kan geven over Pitstop wanneer hun onderzoek niet binnen het standaardpakket valt. Ten slotte hebben Nederlanders behoefte aan een meer vriendelijke, persoonlijke toon.
enter
”De voordelen van Pitstop zijn mij na het lezen van deze tekst nog steeds niet duidelijk. Waarom zou je hier voor kiezen in plaats van een normaal onderzoek?’ (Man, 39 jaar)
‘Mijn agile onderzoek valt niet binnen één van de drie categorieën. Voor mij is het onduidelijk bij wie ik dan terecht kan’.’ (Vrouw, 54 jaar)
‘De toon is wel heel zakelijk. Naar mijn idee kan het vriendelijker en persoonlijker’.’ (Vrouw, 44 jaar)